torstai 30. joulukuuta 2010

Mun top 12

Veeruliiru haastoi blogissaan valitsemaan 12 suosikkia vuoden 2010 leiskoista. Loistava idea, jonka vois ottaa tavaksi toteuttaa joka vuosi :) Tässä mun lempparit.


Maalit ja Sassafras. Ne on mun juttu mutta senhän mä tiesin jo muutenkin ;) Lemppareiden värimaailma pääsi ehkä hieman yllättämään, vaaleanpunaista ei ollutkaan niin paljon mitä olisin voinut kuvitella ja siitä taannoisesta "vihreästä kaudesta" huolimatta vihreää ei ollenkaan. Musta tuntuu myös, että teen leiskat lähes aina yksiväriselle pohjalle mutta näistä lemppareista niitä löytyi kuitenkin vain viisi. Muut on tehty kuviopapereille vaikka muutamassa niissä onkin niin "hentoinen" kuvio, että kävisivät melkein yksivärisestä.

Tänä vuonna tein eri kokoja monipuolisemmin kuin ennen. Pääasiassa teen vieläkin eniten 12 tuumaisia sivuja mutta myös letterkokoiset sekä vaakana että pystynä pääsivät lempparilistalle. Tykkään kovasti tehdä näitä lettersivuja ja uskon, että niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa. Myös 6x12 sivut ovat edelleen mieluisia vaikka niitä ei nyt lempparilistalle päätynytkään (muutama oli kyllä tyrkyllä). 8x8 ja 6x6 tuumaiset puolestaan eivät ole mun juttu.

Mulla on ollut tänä vuonna selkeästi kaksi vaihetta, jossa itselle mieluisia sivuja on syntynyt roppakaupalla. Näistä leiskoista kaikki ovat jommalta kummalta ajalta. Ensimmäinen inspiskausi oli keväällä Intohimona skräppäys-tapahtuman jälkeen ja toinen nyt syksyllä vähän ennen äippäloman alkua (ja vähän sen aikanakin).

Vuoden alussa aloitin valmiiden leiskojen numeroinnin, että vuoden lopussa olisi sitten helppo tarkistaa montako tuotosta on vuoden aikana saanut valmiiksi. Ideana ihan hyvä mutta ensimmäisen kesken jääneen leiskan jälkeen mun systeemit sekosivat ja numerointi loppui jossain 20 leiskan tietämillä. Valmiita leiskoja en jaksanut laskea mutta arvioisin niitä olevan 100-150. Saas nähdä millaisiin lukuihin tulevana vuonna päädytään.

5 kommenttia:

xing kirjoitti...

Maalin käytössä maalirenkaita taitaa olla enemmän kuin maaliroiskeita, joita oli aikaisemmin enemmän? Ja monissa sivuissa on hieno koriste- tai otsikkotms. cluster/rykelmä valokuvan ala- tai yläreunan lähellä

Pia K kirjoitti...

Melkein kaikissa on kukkia :) Tossa on monta sellaista sivua, jotka on myös mun lemppareita sun töistä. Hyvää, vauvantuoksuista loppuvuotta ja uutta myös!

Riikka kirjoitti...

Ihana tuo "olen tulossa" !

Riikka Kovasin kirjoitti...

Ihanan värikkäitä! Maalirenkaat ja kukat hyppäsi munkin silmiin yhdistävänä tekijänä :)

Marika kirjoitti...

Ihanan värikkäitä!

Monta mun suosikkia, sun sivuista :)