keskiviikko 26. marraskuuta 2008

Skräppäystä kahdessa koossa

Viikonloppuna ehdin skräppäillä muutakin kuin tuon edellisen postauksen haasteleiskan. Jotain vanhempiakin sivuja on jäänyt laittamatta blogiin mutta nyt aloitetaan näistä tuoreimmista. Ekaksi oma lemppari.

Oli niin mukavaa pitkästä aikaa saada tehdyksi sivu, josta itse tykkää valtavasti. Jotenkin on viime aikoina ollut taas se "en mä osaa-fiilis". Mutta tästä tuli kiva :)

Sitten tämä, jossa inspiraatio sai alkunsa No Doubtin mainiosta Just a girl-veisusta.


Tarkoituksena on ollut jo pitkään ikuistaa tuo laulu sopivan kuvan kanssa leiskaksi. Sopivaa kuvaa vaan ei ole ollut ennen tätä :)

Viikonloppu meni siis vielä tutussa ja turvallisessa 12x12-koossa mutta maanantaista asti oon puuhaillut 6x6 sivujen kanssa. Albumi tuli tänään valmiiksi ja matkaa viikonloppuna synttärisankarille. Kuvia sivuista en nyt sen kummemmin esittele mutta tässä pinossa valmiita.


Vaihtelu (ehkä joskus) virkistää mutta ei tuo 6x6 siltikään oikein ole mun juttu. Mutta olin tyyyväinen aikaansaannokseeni ja toivottavasti myös lahjan saaja tykkää.

Sitten vielä yks juttu, joka on ihan pakko jakaa teidän kanssa! Tiistaiaamulla kun lähdin töihin mua odotti tälläinen viesti.


Kulta oli sen edellisenä iltana käynyt mulle hankeen kirjoittamassa ja mä olin niin hyvällä tuulella heti aamusta<3

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vähäks söpö aamutervehdys :)
molemmat sivut on mun mielestä kivoja. tosi hyvät kuvat. ilme varsinkin sun siipallas tossa ylemmässä sivussa (aika lempee) ja vihree on ihanan mehukas! (puhumattakaan pallonauhasta)
hienosti oot onnistunut jälleen kerran. sietää olla tyytyväinen.

Laura kirjoitti...

Aivan MAHTAVIA sivuja kumpikin!!!! Kiva kun kummallakin on tullut itselle onnistuneita sivuja nyt! Minullakin on ollut taas pitkästä aikaa hyvä mieli skräpätessä. se on kiva!

sannika kirjoitti...

Lisää pallonauhaa, huippua! Kukkia ja nappeja ja vaikka mitä - kivoja sivuja olet tehnyt!

Nyt pitää ihan kysyä että mistä nuo pallonauhat ovat kotoisin? Mun on varmaan ihan pakko hankkia tuollaisia.

Anonyymi kirjoitti...

Ihania molemmat sivut, tykkään ihan mahdottomasti <3 Pirteitä & raikkaita värejä (jee, vaaleanpunaista :D) ja kivoja yksityiskohtia.

Ja hurjan herttainen aamutervehdys :)

Anonyymi kirjoitti...

Todella ihania molemmat. Tuossa alemmassa mahtava kuva sinusta!

Anonyymi kirjoitti...

Hienoja! (taas) =)
Ensimmäinen hempee mut ei sit kuitenkaan sellainen liian, tykkäilen asettelusta siinä leiskassa kovasti.
Toisessa jaksan aina ihailla sun taitoasi käyttää rohkeasti maalia ja tuota pahvia. Ne toimii taas todella hyvin!

Toi 6x6 albumi jäi kiinnostamaan... toivottavasti niitä näkee jossain vaiheessa.

pikkuhelistin kirjoitti...

Kiitos kivoista kommenteista :)

sannika: Tuo pompulanauha on Heinikasta ja sielä tais olla ainakin viittä eri väriä (nam!). Tuotehakuun kun laittaa pom pom niin löytyy, mä en meinaan ainakaan muuta kautta muistaakseni niitä löytänyt kun olivat jotenkin mystisesti kadonneet :D

Anski kirjoitti...

No awww mikä aamutervehdys ^_^
Ihania sivuja taasen, tykkään hirmusti sun tyylistä. Toi just a girl on huippu ja sopii hyvin biisin kanssa yhteen. ja pinkkiä iiih!

Harmi kun ei tosta pikkualbumista ole enempää kuvia, oisi kiinnostanut hirmusti nähdä enemmän :)