tiistai 25. lokakuuta 2011

Piti ja piti

Mun piti päivittää blogia silloin yhtenä viikonloppuna. Piti ja piti. Sitten tuli kaikenlaista ja viikonloppu meni. Taisi mennä toinen ja kolmaskin. Mutta blogia voi päivittää vaikka nyt vaikka ei hetkeen olekaan ehtinyt skräppäämään.

 Kuviopaperi on ommeltu taskuksi ja sisälle on sujautettu tagissa tarinointia odotuksen viime hetkistä lähinnä tulevan iskän näkökulmasta. Kuvan ottamisesta ja tekstin kirjoittamisesta meni kolme päivää nyytin saapumiseen. (Ja tuosta on ihan kohta vuosi aikaa, hui!)

Myös yläreunan sydänrivi on hurautettu ompelukoneella kiinni. Mä oon tosi kranttu leikkureiden kanssa kun sen kuvion pitää olla just eikä melkein ja tuo Xcutin sydänleikkuri on just :) Pitänee muuten vielä mainita, että olen vähän ihastunut kraft-kartonkiin. Voisin käyttää sitä joka leiskassa mutta koitan hillitä itseni.

Marikaa kiittelen vielä kivasta tunnustuksesta. Että kiitos vaan vaikkakin vähän myöhään.


Tässäkin tunnustuksessa oli jekkuna kertoa asioita itsestään. Tällä kertaa kahdeksan kohdan lista.

1. Musta tulee täti ens vuoden alkupuolella <3
2. Mun varpaankynnet on aina lakattuna.
3.  Oon sokerikoukussa. Pahasti.
4. Mun kolme viimeisintä kännykkää ovat olleet kaikki vaaleanpunaisia.
5. Salaa haaveilen full sleeve tatuoinnista mutta tuskin koskaan tulen sitä ottamaan.
6. Selaan vimmatusti sisustusblogeja ja -lehtiä, koska...
7. Joulukuun alussa päästään muuttamaan omaan kotiin. <3
8. Tällä hetkellä asumme vielä vuokralla erään julkkiksen omistamassa asunnossa.

Yritin jälleen kerran listata asioita, joita pidempään blogia seuranneet eivät tienneet. Skräppileiskoja blogatessa kun tulee paljastettua itsestään yllättäviäkin asioita ;) Tylsimyksenä en jaa tällä kertaa nappulaa eteenpäin.

4 kommenttia:

Jeppula kirjoitti...

Toooosi kiva sivu! Tuo sydänrivi näyttää niiiin kivalle<3 (olen monesti miettinyt samanlaisen tekemistä, mutta on vaan jäänyt...)

Marika kirjoitti...

Oleppa hyvä!!!

Niin suloinen tuo leiska ja ihan mahtavat kuvat!!!

Millainen koti teille on tulossa? Tsemppiä pakkaukseen ja muuttoon!

xing kirjoitti...

Niin minunkin aina piti :D

Kiva kuulla sinusta ja nähdä skräppäystäsi, niitä on välillä ikävä <3

Anonyymi kirjoitti...

Meidän vauvalle tuleekin maailman paras täti <3 hieno leiska ja pitäis vielä itse ehtiä skräppäilee koko raskausajasta... mutta kun on vähän sama, pitäis ja pitäis...